• Ponuda za pružanje zaštitarskih usluga

    CENTAR ZA SOCIJALNU SKRB
    P A K R A C
    KLASA: 406-01/19-03/1
    URBROJ: 2126-15-01-02-19-5
    Pakrac,13.06.2019.g.

                                                         

                                                    POZIV NA DOSTAVU PONUDE

     

                Naručitelj Centar za socijalnu skrb Pakrac upućuje Poziv na dostavu ponuda.

    Sukladno čl. 15. st. 2. Zakona o javnoj nabavi ( Narodne novine, br. 120/16) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manju od 200.000,00 kuna (500,000,00 kuna) bez PDV-a (tzv. Jednostavnu nabavu) Naručitelj nije obvezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.

     

    1. OPIS PREDMETA NABAVE

    Predmet nabave je pružanje zaštitarskih usluga tjelesne zaštite osoba i imovine, radnim danom, od ponedjeljka do petka, u vremenu od 7:00 do 15:00 sati, sukladno troškovniku iz dijela II ovog Poziva.

    Opis predmeta nabave:

    • kontrola ulazaka/izlazaka osoba (zaposlenika i stranaka) u/iz štićenog prostora;
    • vođenje propisanih evidencija;
    • zabrana pristupa neovlaštenim osobama;
    • redoviti obilazak štićenog prostora;
    • ostali zaštitarski poslovi u dogovoru, ukoliko su isti sukladni propisima koji reguliraju materiju pravne zaštite.

     

    Procijenjena vrijednost nabave: 5.808,00 kuna mjesečno bez PDV-a

     

    1. UVJETI NABAVE

    Vaša ponuda treba ispunjavati slijedeće uvjete:

    • Način izvršenja: temeljem Ugovora,
    • Rok izvršenja: od dana stupanja Ugovora na snagu,
    • Rok trajanja ugovora: 12 mjeseca,
    • Rok valjanosti ugovora: uvjeti propisani Ugovorom,
    • Mjesto izvršenja: Centar za socijalnu skrb Pakrac, Pakrac, P. Preradovića 1,
    • Rok, način i uvjeti plaćanja: 30 dan od dostavljanja računa, račun se ispostavlja na adresu Naručitelja: Centar za socijalnu skrb Pakrac, Pakrac, P. Preradovića 1, s naznakom „Račun za predmet nabave: Pružanje zaštitarskih usluga tjelesne zaštite i imovine“,
    • Cijena ponude: u cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja; cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom; cijena ponude bez PDV-a, iznos PDV-a, cijena ponude s PDV-om,
    • Kriterij za odabir ponude: (uz obvezu ispunjenja svih gore navedenih uvjeta i zahtjeva); najniža cijena ponude bez PDV-a ili ekonomski najpovoljnija ponuda (npr. kriterij kvalitete, tehničke prednosti, estetske ili funkcionalne osobine, ekološke osobine, operativni troškovi, ekonomičnost, datum isporuke ili rok izvršenja i dr.)
    • Dokazi sposobnosti (ako je primjenjivo): Prema izboru ponuditelja
    • Ostalo: (jamstva, ugovorne kazne, odredbe o podizvoditeljima,…)

    Usklađeno s važećim zakonima u području ugovaranja.

     

    1. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE

    Ponuda obvezno treba sadržavati:

    • Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)
    • Troškovnik (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)

    Ostalo:

    – Dokazi (traženi dokumenti)

    – Potvrda porezne uprave o stanju duga

    – Jamstva

     

    1. NAČIN DOSTAVE PONUDE

    Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i Troškovniku, a koje je potrebno dostaviti ispunjene i potpisane od strane ovlaštene osobe ponuditelja. Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.

    Molimo da Vašu ponudu dostavite:

    • Rok za dostavu ponude: u roku 8 dana od dana slanja poziva, do 21.06.2019.g. u 11:00 sati
    • Način dostave ponude: pisanim putem na adresu naručitelja
    • Mjesto dostave ponude: Centar za socijalnu skrb Pakrac, Pakrac, P. Preradovića 1.

     

     

    Mjesto, vrijeme i datum otvaranja ponuda te način otvaranja ponuda:

     

    Po isteku roka za dostavu ponuda, uredno pristigle ponude se otvaraju od strane Povjerenstva      u prostorijama Centra za socijalnu skrb Pakrac, u terminu koji utvrdi Povjerenstvo. O    postupku otvaranja, pregledavanja, uspoređivanja, ocjenjivanja i odabira najpovoljnijeg    ponuditelja sastavlja se zapisnik, na temelju kojeg se donosi odluka. Obavijest o odabiru     najpovoljnije ponude dostavlja se svim ponuditeljima koji su dostavili ponudu na dokaziv            način.

    1. OSTALO

    Obavijesti u vezi predmeta nabave: (kontakt osoba): Suzana Hunjek, kontakt broj:

    034/313-798.

    Obavijest o rezultatima: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku od 30 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.

     

    RAVNATELJICA:

    Dubravka Šebić Stoček, v. r.

     

     Prilog:

    1. Ponudbeni list
    2. Troškovnik

     

    Dostaviti:

    1. Objava na internet stranici CZSS Pakrac: www.czss-pakrac.hr
    2. Pismohrana

     

     

                                                                 PONUDBENI LIST

     

    Predmet nabave:____________________________________________________________________________

    Naručitelj: _________________________________________________________________________________

    Odgovorna osoba Naručitelja: ________________________________________________________________

    (popunjava Naručitelj)

     

    Naziv ponuditelja: ___________________________________________________________________________

    Adresa (poslovno sjedište):____________________________________________________________________

    OIB:________________________________________________________________________________________

    Poslovni žiro račun:__________________________________________________________________________

    Broj računa (IBAN): __________________________________________________________________________

    BIC (SWIFT) i/ili naziv poslovne banke:_________________________________________________________

    Ponuditelj je u sustavu PDV-a (zaokružiti) :   DA – NE

    Adresa za dostavu pošte:_____________________________________________________________________

    E-pošta:____________________________________________________________________________________

    Kontakt osoba:______________________________________________________________________________

    Telefon:_____________________________________________________________________________________

    Faks:_______________________________________________________________________________________

     

    PONUDA:

    Broj ponude:________________________________________________________________________________

    Datum ponude:______________________________________________________________________________

    Cijena ponude bez PDV-a:____________________________________________________________________

    Iznos PDV-a:________________________________________________________________________________

    Cijena ponude s PDV-om:_____________________________________________________________________

     

     

    ____________________________________________________

    (ime i prezime ovlaštene osobe ponuditelja, potpis i ovjera)

     

     

    TROŠKOVNIK

     

    Predmet nabave: _____________________________________________________________________

    Ponuditelj nudi cijenu Predmeta nabave putem ovog Troškovnika, te je obvezan nuditi, odnosno ispuniti sve stavke Troškovnika. Nije prihvatljivo precrtavanje ili korigiranje zadane stavke Troškovnika.

     

     

     

     

     

     

     

    (ubaciti tablicu troškovnika s opisom stavki, jedinicom mjere, jediničnom cijenom, ukupnom cijenom stavki bez PDV-a, iznos PDV-a, ukupnom cijenom s PDV-om)

     

     

     

     

     

     

     

     

    ___________________________________________________

    (ime i prezime ovlaštene osobe ponuditelja, potpis i ovjera)

     

     

Comments are closed.