• Jednostavna nabava uredskog namještaja

    CENTAR ZA SOCIJALNU SKRB
    PAKRAC
    KLASA: 406-01/19-03/1
    URBROJ: 2126-15-01-02-19-5
    Pakrac, 22.01.2019.g.

     

    POZIV NA DOSTAVU PONUDE

    Naručitelj Centar za socijalnu skrb Pakrac upućuje Poziv na dostavu ponuda.

    Sukladno čl. 15. st. 2. Zakona o javnoj nabavi ( Narodne novine, br. 120/16) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manju od 200.000,00 kuna (500,000,00 kuna) bez PDV-a (tzv. Jednostavnu nabavu) Naručitelj nije obvezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.

    1. OPIS PREDMETA NABAVE

    Predmet nabave je uredski namještaj, izvođenje radova/isporuka robe/ pružanja usluga radnim danom, od ponedjeljka do petka, u vremenu od 7:00 do 15:00 sati, sukladno troškovniku iz dijela II ovog Poziva.

    Opis predmeta nabave:

    • –  Uredski ormar dim. 80x275x55 cm, izrađen od iverala debljine 18mm, kantiran ABS trakom 0,5-2mm, unutrašnjost ormara su police debljine 18 mm kantirane ABA trakom 2 mm, klizna vrata – 1 kom

    • –  Uredski ormar dim. 80x210x43 cm, izrađen od iverala debljine 18 mm, kantiranog ABS trakom 0,5-2 mm, unutrašnjost ormara su police debljine 18 mm kantirane ABS trakom 2 mm, na vrata se ugrađuju bravice – 2 kom

    • –  Uredski ormar dim. 40x210x43 cm, izrađen od iverala debljine 18 mm kantiranog ABS trakom 0,5-2mm, unutrašnjost su police debljine 18 mm kantirane ABS trakom 2 mm, na vrata se ugrađuju bravice – 1 kom

    • –  Uredski ormar dim. 80x250x47 cm, izrađen od iverala debljine 18 mm kantiranog ABS trakom 0,5-2 mm, unutrašnjost su police debljine 18 mm kantirane ABS trakom 2 mm, na vrata se ugrađuju bravice – 4 kom

    • –  Uredski stol 150x80x74 cm, izrada od iverala debljine 36 mm kantiranog ABS trakom 2 mm – 1 kom

    • –  Dodatak uredskom stolu 1⁄4 kruga sa metalnom nogom 80x80x74 cm, izrada od iverala debljine 36 mm kantiranog ABS trakom 2 mm – 1 kom

    • –  Dodatak uredskom stolu 70x80x74 cm, izrada od iverala debljine 36 mm kantiranog ABS trakom – 1 kom

    • –  Ladičar na kotačima s 3 ladice s bravicama, izrada od iverala debljine 18 mm kantiranog ABS trakom 0,5-2 mm – 1 kom

    • –  Uredska stolica, asynchro mehanizam postolje crno, tapecirung štof, rukonasloni podesivi po visini – 12 kom

    • –  Konferencijska stolica tip kao Styl, konstrukcija mentalna crna, sjedalo i naslon tapecirani u štofu, bez rukonaslona – kom 26

      Procijenjena vrijednost nabave: 38.600,00 kuna bez PDV-a

    1. UVJETI NABAVE
      Vaša ponuda treba ispunjavati slijedeće uvjete:

      • –  Način izvršenja: temeljem Ugovora,

      • –  Rok izvršenja: od dana stupanja Ugovora na snagu,

      • –  Rok trajanja ugovora: 30 dana,

      • –  Rok valjanosti ugovora: uvjeti propisanu Ugovorom,

      • –  Mjesto izvršenja: Centar za socijalnu skrb Pakrac, Pakrac, P. Preradovića 1,

      • –  Rok, način i uvjeti plaćanja: 30 dan od dostavljanja računa, račun se ispostavlja na adresu Naručitelja: Centar za socijalnu skrb Pakrac, Pakrac, P. Preradovića 1, s naznakom „Račun za predmet nabave: Uredski namještaj“,

      • –  Cijena ponude: u cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja; cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom; cijena ponude bez PDV-a, iznos PDV-a, cijena ponude s PDV-om,

      • –  Kriterij za odabir ponude: (uz obvezu ispunjenja svih gore navedenih uvjeta i zahtjeva); najniža cijena ponude bez PDV-a ili ekonomski najpovoljnija ponuda (npr. kriterij kvalitete, tehničke prednosti, estetske ili funkcionalne osobine, ekološke osobine, operativni troškovi, ekonomičnost, datum isporuke ili rok izvršenja i dr.)

      • –  Dokazi sposobnosti (ako je primjenjivo): Prema izboru ponuditelja

      • –  Ostalo: (jamstva, ugovorne kazne, odredbe o podizvoditeljima,…)

        Usklađeno s važećim zakonima u području ugovaranja.

    2. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE Ponuda obvezno treba sadržavati:

      • –  Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)

      • –  Troškovnik (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)

        Ostalo:
        – Dokazi (traženi dokumenti)
        – Potvrda porezne uprave o stanju duga – Jamstva

    4. NAČIN DOSTAVE PONUDE

    Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i Troškovniku, a koje je potrebno dostaviti ispunjene i potpisane od strane ovlaštene osobe ponuditelja. Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.

    Molimo da Vašu ponudu dostavite:

    • –  Rok za dostavu ponude: u roku 8 dana od dana slanja poziva, do 31.01.2019.g. u 11:00 sati

    • –  Način dostave ponude: pisanim putem na adresu naručitelja

    • –  Mjesto dostave ponude: Centar za socijalnu skrb Pakrac, Pakrac, P. Preradovića 1.

      Mjesto, vrijeme i datum otvaranja ponuda te način otvaranja ponuda:

      Po isteku roka za dostavu ponuda, uredno pristigle ponude se otvaraju od strane Povjerenstva u prostorijama Centra za socijalnu skrb Pakrac, u terminu koji utvrdi Povjerenstvo. O postupku otvaranja, pregledavanja, uspoređivanja, ocjenjivanja i odabira najpovoljnijeg ponuditelja sastavlja se zapisnik, na temelju kojeg se donosi odluka. Obavijest o odabiru najpovoljnije ponude dostavlja se svim ponuditeljima koji su dostavili ponudu na dokaziv način.

    5. OSTALO

    Obavijesti u vezi predmeta nabave: (kontakt osoba): Suzana Hunjek, kontakt broj:

    034/313-798.

    Obavijest o rezultatima: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku od 30 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.

    RAVNATELJICA: Dubravka Šebić Stoček, dipl.soc.rad.

     

    PONUDBENI LIST

    Predmet nabave:____________________________________________________________________________
    Naručitelj: _________________________________________________________________________________
    Odgovorna osoba Naručitelja: ________________________________________________________________ (popunjava Naručitelj)

    Naziv ponuditelja: ___________________________________________________________________________
    Adresa (poslovno sjedište):____________________________________________________________________ OIB:__________________________________________________________________________________________
    Poslovni žiro račun:__________________________________________________________________________
    Broj računa (IBAN): __________________________________________________________________________
    BIC (SWIFT) i/ili naziv poslovne banke:_________________________________________________________
    Ponuditelj je u sustavu PDV-a (zaokružiti) : DA – NE

    Adresa za dostavu pošte:_____________________________________________________________________

    E-pošta:____________________________________________________________________________________

    Kontakt osoba:______________________________________________________________________________

    Telefon:____________________________________________________________________________________ _

    Faks:_______________________________________________________________________________________

    PONUDA:
    Broj ponude:________________________________________________________________________________
    Datum ponude:______________________________________________________________________________
    Cijena ponude bez PDV-a:____________________________________________________________________
    Iznos PDV-a:________________________________________________________________________________
    Cijena ponude s PDV-om:_____________________________________________________________________

     

                                                                                                 ____________________________________________________
                                                                                            (ime i prezime ovlaštene osobe ponuditelja, potpis i ovjera)

     

     

    TROŠKOVNIK

    Predmet nabave: _____________________________________________________________________

    Ponuditelj nudi cijenu Predmeta nabave putem ovog Troškovnika, te je obvezan nuditi, odnosno ispuniti sve stavke Troškovnika. Nije prihvatljivo precrtavanje ili korigiranje zadane stavke Troškovnika.

     

     

     

    (ubaciti tablicu troškovnika s opisom stavki, jedinicom mjere, jediničnom cijenom, ukupnom cijenom stavki bez PDV-a, iznos PDV-a, ukupnom cijenom s PDV-om)

     

     

     

    ___________________________________________________
    (ime i prezime ovlaštene osobe ponuditelja, potpis i ovjera)

     

     

Comments are closed.